Verklaring privacy en persoonsgegevens
25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking getreden. De AVG bevat nieuwe privacyregels met als belangrijkste doel uw persoonsgegevens nog beter te beschermen. De privacy van onze klanten, collega’s en partners vinden we erg belangrijk. Om zaken te kunnen doen, delen jullie je persoonsgegevens met ons. We gaan daar vanzelfsprekend zorgvuldig mee om, conform de eisen die de Europese privacy verordening (AVG) ons stelt. Zie voor meer betrouwbare informatie over de AVG de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.
Op basis daarvan hebben ook wij ons Privacy Statement bijgewerkt.
1. We verzamelen en gebruiken alleen persoonlijke gegevens die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van onze diensten;
2. We maken altijd duidelijk voor welke doeleinden we persoonlijke gegevens verzamelen en gebruiken;
3. Wanneer wij persoonlijke gegevens gebruiken voor andere doeleinden (bijvoorbeeld marketing- activiteiten) vragen wij vooraf om toestemming;
4. Wanneer we uw persoonlijke gegevens met derde partijen delen zorgen we ervoor dat deze gegevens zorgvuldig en veilig worden verwerkt. Met al deze partijen hebben wij, volgens de geldende wetgeving, een overeenkomst afgesloten;
5. Mocht je een sollicitatie naar ons hebben gestuurd en we hebben niet direct een vacature dan slaan we je gegevens op in een van onze beveiligde databases. De gegevens worden binnen vier weken na afronding van een sollicitatie procedure verwijderd tenzij we toestemming hebben van de sollicitant de gegevens voor toekomstige samenwerking te bewaren.
Dit is de Privacy-verklaring van JoustraReid architecten bv. Heb je vragen over deze verklaring? Wil je weten wat we van je weten, wil je je persoonsgegevens inkijken, of wil je gegevens laten wijzigen of verwijderen uit ons systeem? Geen probleem. Stuur dan een mail aan nynke@joustrareid.nl of steve@joustrareid.nl
Wat als er iets mis gaat?
Als gezegd: we gaan zeer zorgvuldig om met alle persoonsgegevens die jullie aan ons toevertrouwen. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan, dan zullen we dat melden. De Autoriteit Persoonsgegevens heeft hiervoor in 2015 de ‘beleidsregels meldplicht datalekken’ opgesteld. Daar houden we ons aan.